Експерт із бойових мистецтв Деніел Ебіхара переглянув ґеймплей Ghost of Tsushima. У своїй праці він спеціалізується на навичках самураїв, а також вивчає їх звички, зовнішній вигляд та обладунки. Порівнявши свої знання з ігровим світом Ghost of Tsushima, він дав оцінку роботі розробників, щодо реалістичності зображення самураїв.
Звичайно, як і в будь-якому проєкті, творцям гри довелося піти на деякі розходження з реальністю, аби покращити саме ґеймплейний процес. Проте, є й моменти, які можна було не обходити, але чомусь розробники вирішили їх ігнорувати. У будь-якому випадку, Деніел розглянув плюси та мінуси зображення воїнів у Ghost of Tsushima.
Чим ігрові самураї відрізняються від реальних
- Самураї XIV століття носили одяг «навиворіт». У грі ж головний герой носить усе правильно.
- У ті часи не користувалися катанами, замість них використовували Нагамакі — довгий меч на ціпку.
- Зазвичай два самурая не починати битву відразу, йшла «підготовка» — противники довго вивчали один одного.
- За словами експерта, реальні самураї не відчували докори сумління від прихованих вбивств неблагородних бандитів, яких до того ж було більше.
- Для стійки Води головний герой використовує занадто багато сили при ударах. Хороший воїн рухався б більш граціозно, тому що «гострий меч ріже людські кістки як тофу».
Чим ігрові самураї схожі на реальних
- Експерт зазначив, що тип лука головного героя саме такий, яким зручно битися з укриттів.
- Ебіхаре сподобалася стійка каменю, хоча в основному вона потрібна для вбивства супротивників у броні.
- Sucker Punch відмінно попрацювала з рухом ніг головного героя.
- За словами експерта, бойова зброя «Йоро» виконана досить точно.
- Ебіхара зазначив, що не грає в ігри, але те, що він побачив, йому сподобалося. Особливо битви із супротивниками в обладунках.
Ghost of Tsushima вийшла 17-го липня на PS4. Середній бал на Metacritic склав 83 зі 100.