Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Жахлива Valve та відносини співробітників до новачків

Колишній розробник компанії розповів усю правду щодо колективу.

Колишній розробник компанії Річард Ґельдрайх Valve розповів, як важко було вливатися та працювати в колективі Source 2 10 років тому. Про це він повідомив у своєму офіційному Twitter-акаунті.

За словами Річарда, у ті часи в компанії була система бонусів у заробітній платі, яка змушувала «старичків» Valve витісняти розробників, що  з’являлися в цьому середовищі без підготовки, і для більшості цей досвід був безглуздим та неприємним. Ось, як він описав початок своєї діяльності у Valve:

Той, хто потрапляв в Valve і володів скілом або досвідом, що перевершує «старичків», був загрозою. Таким агресивно протистояли і виштовхували, щоби знизити конкуренцію за бонуси. Вижити було практично неможливо.

Коли я почав, то потрапив у команду Source 2. Я, немов, виявився в басейні з акулами. Я вижив тільки тому що став останнім в Portal 2, зайнявшись виправленням багів рендеринга, які ніхто не знав, як виправити.

У команді Source 2 я, як і багато інших, вважався за сміття. Усі проекти на Source 1 ставилися до мене, як до золотого людині, тому що я був готовий виправляти й покращувати їх рендеринг до запуску продуктів. Але Source 2 був повним кошмаром. Багато програмістів, які прийшли здоровими, щасливими та розумними, покидали проект розбитими, повними ненависті до команди.

Усе це було 10 років тому, так що, думаю зараз про це можна говорити. А мораль у тому, що величезні бонуси можуть створювати неймовірно токсичні команди.

А ще, я думаю, що ветеранам реально подобалося психологічно катувати новачків. Усе було настільки погано. Абсолютна токсичність.

Залишається сподіватись, що зараз Valve надає коректні та приємні умови праці своїм співробітникам.