Видання gameblog.fr оприлюднило свою версію причин звільнення розробника Хідео Коджіми з компанії Konami у 2015-му році. Одразу декілька джерел повідомили в ЩМІ, що ґеймдизайнер використовував бюджет Metal Gear Solid V: The Phantom Pain не за призначенням.
Мова йде про те, що його він направляв на розробку P.T. Начебто, ніхто не був би проти того, аби цей горрор побачив світ, але дещо є в цьому негативне. Сама компанія, що ці гроші виділяла, нічого не знала про такий спосіб використання коштів.
Не забуваємо, що інформація неофіційна, і сам Коджіма це також ніяк не прокоментував. Ось також декілька хронологічних моментів з історії життя чуток про P.T.
- Над P.T. працювала невелика команда, у режимі секретності. Анонс у 2014 році для багатьох став несподіванкою, у тому числі для Konami. Це зіпсувало відносини між Кодзіма і японською компанією
- Кодзіма тісно працював з Sony, щоби випустити P.T. через нову студію, а не Konami, хоча був віце-президентом компанії. Коли з’явилася інформація про Silent Hills, Konami довелося включатися в роботу по грі, про яку вони нічого не знали
- Внутрішня перевірка показала, що Кодзіма використовував бюджет MGS V для створення демо P.T., який до цього мав свободу в розробці, а відносини з босами компанії були досить хорошими.
- До випуску P.T. Кодзіма хотів робити нові IP, просив компанію змінити вектор у розробці й міг використовувати P.T., як аргумент у своїй правоті. У підсумку це стало ґрунтом для розриву відносин.
- Все скінчилося тим, що Кодзіма заснував свою студію і випустив Death Stranding.