Портал Kotaku регулярно робить звіти на основі опитування розробників про те, над чим працює та чим живе Rockstar Games. Ось найголовніше з останнього:
- Умови праці значно покращилися. Після виходу RDR 2 керівництво розіслало листа зі змінами. Відтак вводяться гнучкі графіки, додаткові тренування для менеджерів, анонімні опитування щодо умов праці, обговорення подальших дій компанії задля розуміння напряму компанії.
- Щоби більше не виникало перепрацювань, Rockstar точніше розпланують вихід DLC та нових тайтлів. Опитані розробники схвалюють зміни. За їхніми словами, компанія більше не виглядає, як неорганізований величезний стартап.
- Більше ніякого тиску. Топ-менеджерів, які змушували працювати понаднормово звільнили. Колишнім працівником став співзасновник студії Ден Гаузер, який перейменував місто в RDR 2 через схожість з Mafia 3, чим створив купу зайвої роботи.
- Наступною грою буде GTA. Нові ігри «зіркової» команди будуть не такі масштабні, але з’являтимуться частіше. Збільшення контенту в них досягатиметься оновленнями та довготривалої підтримки, як в GTA V.
- Наступний проєкт Rockstar знаходиться на ранньому етапі розробки.
Навіть попри перепрацювання гра вийшла зі своїми баґами. Відтак деякі є «звичними» в іграх, як набуття безсмертності NPC, або кумедними, як уникання шкоди від падіння з висоти через блювотинння.