Під час наради у цей четвер, Ubisoft надали інвесторам дані про «невтішні продажі» Ghost Recon Breakpoint та пообіцяли вжити заходів для виправлення цієї ситуації
У промові, яку можна прочитати в інтернеті, генеральний директор Ubisoft Ів Ґіллемот назвав причини провалу продажів цього шутера у відкритому світі. Видавці сподівалися побачити кращий результат.
Нова гра, яка випущена за 2,5 роки після релізу Ghost Recon Wildlands, переносить гравців на вигаданий острів і вводить елементи ґрінду й виживання. Ці нововведення були сприйняті негативно багатьма критиками, як неважлива імітація механік з інших ігор.
Ґіллемот також зазначив, що ігрова спільнота категорично не сприйняла зміни і внаслідок цього гра отримала погану репутацію. Парадокс, але факт: за його словами, Ghost Recon Breakpoint має недостатньо змін, щоб відрізнитися від успішної минулої частини. Ось декілька з них:
- Сеттинг. Гра переїхала з Болівії до архіпелагу Ауроа;
- У грі з’явився ґрінд та елементи виживання;
- Реалізовано систему поранень.
У відповідь на занепокоєнісь інвесторів втомою гравців через онлайн ігросервіси, Ubisoft стверджують, що вони не зацікавлені у системі мікротранзакцій «заплати-і-виграй». Натомість компанія хоче зосередитись на розробці ігрових подій.