Розробники зі студії Frictional Games розповіли нові подробиці про майбутню Amnesia: Rebirth. За їхніми даними, вони хотіли створити новий тип горрору, який надихнула творчість По, Стокера та Лавкрафта. Також у створенні свого проєкту, творці опиралися на досвід інших у створенні ігор подібного жанру.
Отже, що такий підхід приніс у гру?
- На заміну огниву з оригінальної гри, у Amnesia: Rebirth використовуються сірники. Вони трохи освітлюють приміщення та можуть запалювати джерела світла, типу свічок чи гасових ламп. Це нововведення сильно вплинуло на ґеймплей — сірник горить недовго, а знайти їх не так уже і просто, тож гравець має двічі подумати: витрати один зараз, чи хай на мене з темряви стрибає що завгодно, але цей сірник я тут не запалю!
- Розробники додають, що ця механіка створює доволі несподівані та страшні ситуації. Наприклад, гравець може обережно йти по довгому та темному тунелю, вирішити десь посередині про всяк випадок запалити сірник, а виявляється, що зробив він це запізно, і «воно» вже прямо перед ним…
- Система свідомості також була змінена. Головна героїня при зниженні цього параметру починатиме страждати від дивної хвороби, що знайде своє відображення в історії.
- Автори хочуть зробити так, аби гравці піклувалися про героїню історії, і не примушували її безпідставно сходити з розуму.
- Frictional Games зрозуміла, що після смерті ґеймери втрачають страх при проходженні того ж місця, оскільки вже знають, що на них там чекає. Саме тому після смерті героїню відкидатиме непогано так назад, а шлях, що ви вже пройшли, буде трохи змінено, аби залишити елемент несподіванки.
- Чим більше гравець буде програвати, тим сильніше хворітиме Тасі (головна героїня).
Автори кажуть, що Amnesia: Rebirth — це саме та гра, яку вони мріяли зробити. Саме в ній їм вдалося добре об’єднати сюжет та ґеймплей. Вийде гра 20 жовтня на PC та PS4.