Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Новини

Актор озвучення Red Dead Redemption 2 натякнув на новий підхід Rockstar до розробки ігор

Схоже, GTA 6 буде значно меншою за RDR 2, принаймні, спочатку.

GTA 6

Роджер Кларк, який озвучив Артура Морґана у Red Dead Redemption 2, дав інтерв’ю виданню GameRant. Під час розмови він розповів про свої спостереження щодо нового підходу компанії Rockstar до створення своїх ігор.

Для того, аби спростити виробництво, вона хоче відмовитися від випуску настільки масштабних проєктів, як RDR 2. Проте, свої нові тайтли компанія збирається підтримувати, оновлювати та розвивати. Взагалі-то, типова штука з постійними оновленнями.

Позитивні речі, які я бачу в цьому: ґеймери будуть отримувати більше ігор компанії. Сюжетні доповнення — це захоплююча передумова, вона може привнести серіальний аспект у сценарії. Кліффхенґери стануть важливим двигуном сюжету.

Роджер Кларк

Видання вважає, що потенційно таку схему можуть випробувати на Grand Theft Auto 6 у двох напрямках: одно- та багатокористувацькому. Скоріш за все, кожен із них отримуватиме послідовні оновлення. У цьому підході актор озвучення довіряє компанії.

Він вважає, що Rockstar якраз зарекомендувала себе як та, що може подарувати одну гру, що задовольнить як любителів сюжету та проходження, так і тих, хто хоче розважитися з друзями. Проте, Кларк бачить у новому підході й негативний бік — значно «менші» відчуття від масштабних історій сюжету.

Я не знаю, як це буде відбуватися, але це робить епічні, довші сюжетні лінії, такі як Red Dead Redemption 2, менш імовірними в майбутньому. Принаймні, у перший день випуску, але так багато захоплюючих можливостей замінять це. З позиції актора, я думаю, що цей підхід має великий потенціал.

Роджер Кларк

Не забуваємо, що про випуск GTA 6 поки ще ніякої офіційної інформації немає.