Відомий інсайдер та журналіст Bloomberg Джейсон Шраєр повідомив, що EA вирішила відмовитися від усіх запланованих багатокористувацьких механік для Dragon Age 4. При цьому, початково тайтл планували зробити грою-сервісом. Такі зміни зумовлені успіхом Star Wars Jedi: Fallen Order, у якому онлайн-елементів також не було взагалі.
Також Шраєр додав, що компанія винесла урок із провалу Anthem. Учора BioWare повідомила, що перезапуск гри скасовується. Саму ж Dragon Age 4 почали розроблювати ще у 2015-му році, але восени 2017-го EA разом із BioWare перезапустили проєкт, аби додати до нього монетизацію. Цікаво, що частина співробітників не погоджувалася з таким рішенням, і почала кликати гру «Anthem з драконами». Тепер, схоже, усе має бути інакше.