5-го грудня YouTube випустив традиційне відео за підсумками року Rewind 2019. У соціальних мережах його назвали «нудним» і «ледачим». Поставили дизлайки, залишили негативні коментарі й через меми висміювали спроби компанії уникнути торішнього провалу.
Після того, як Rewind 2018 поставив рекорд за дизлайками на платформі, у 2019 році YouTube змінив концепцію і просто зробив добірки відео за різними категоріями, які зібрали найбільше лайків у світі. Однак, компанія не отримала позитивної реакції. До моменту написання даної статті, відеоролик набрав 4,2 мільйони дизлайків і 1,9 мільйона лайків. Здебільшого коментарі під відео — іронічного характеру.
На Reddit з’явилися меми, у яких висміювали спроби сервісу реабілітуватися після провалу 2018 року. Комусь, навіть, сподобався Rewind, але користувачі відчули, що однаково відеоролик потрібно дизлайкати — заради солідарності з іншими.
Перед публікацією ролика YouTube попередив, що лайки й дизлайки до Rewind не вимкнуть. Це теж стало мотивом для жартів.
Багато юзерів гнівалися через те, що Rewind 2019 виглядав, як звичайна підбірка топ-10 і демонстрував уже наявний на YouTube контент. Деякі порівнювали відео з контентом Watch Mojo, які знімають усілякі топи.
У відповідь на критику YouTube в своєму Твіттері репостнув десять публікацій із кращими, на їхню думку, коментарями про Rewind.
У мемах також переграли заборону сервісу на використання чужого контенту у своїх відео. На думку користувачів, платформа порушила власні правила, зібравши підбірку з чужих відео.
У соцмережах почався невеликий флешмоб — користувачі вирішили виправити Rewind і почали робити власні версії підсумків року на YouTube.