NP Strategy Group оприлюднило дані щодо нового дослідження відеоігрових звичок людей. Для його проведення команда опитала 3 003 респондентів. З них трохи менше, ніж 38 % (1 147) повідомили, що грають приблизно 30 хвилин на тиждень. Саме таким і вирішили зробити мінімальний поріг для того, аби вважати людину гравцем. Хоча, ми з вами знаємо, що такий показник точно замалий для такої класифікації.
У будь-якому випадку, тільки 42 % зі згаданих людей погодилися називати себе ґеймерами.
Переходимо до більш конкретних даних. 25 % жінок, що грали близько 30 хвилин на тиждень, погодилися на звання «ґеймер». Чоловіки, що грали стільки ж часу, погоджувалися так називатися у 55 % випадків. 64 % з них також грали на смартфонах. Жінки ж у 71 % випадків обирали тільки мобільний ґеймінг, і відмовлялися від інших платформ.
Далі дослідження перейшло до жанрів. Виявилося, що жінки значно більше віддають перевагу казуальним та мобільним іграм.
43 % респондентів у якості улюбленої платформи обрали консолі. Смартфони обрали 24 % людей, PC — 14 %, ноутбуки та планшети — по 9 %. При цьому жінки більше, ніж у два рази частіше обирали смартфони (43 % від усієї кількості жінок у порівнянні з 18 % серед чоловіків). Також жінки в три рази частіше обирали планшети (15 % серед жінок проти 5 % серед чоловіків).
Водночас чоловіки частіше обирали PC (18 %) на відміну від жінок (7 %). Співвідношення тих, хто обирав консолі, також схиляється на бік чоловіків (48 % проти 35 %). Окрім цього жінки частіше обирали free-to-play (41 % проти 22 %). За «ігри за повну ціну» «голосували» 44 % чоловіків і 30 % жінок.