Американська компанія Prepear займається доставкою корисної їжі. Усі користувачі можуть самі обирати план свого харчування та страви, і постійно отримувати доставку. Так от, логотипом своїм компанія обрала звичайну грушу, але це якось не влаштувало Apple.
Проте, не будемо судити занадто швидко, може там дійсно щось таке є. Якщо ж переглянути дані позову, то справа ця почалася через «спробу заплутати споживачів та розмити унікальність та впізнаваність логотипу Apple». Тепер давайте конкретніше: ось ці логотипи в порівнянні. Дійсно ж, як близнюки…
Саме так пояснили юристи Apple свій позов. Окрім цього вони стверджують, що навіть діяльність Prepear знаходиться в тих сферах, де «яблуко» вже надає свої товари та послуги, або ж «може бути зацікавлена в цьому в найближчому майбутньому». Саме тому будь-які «схожості» для них неприпустимі.
Тепер уявіть собі реакцію Prepear: возять вони такі собі тихенько їжу, і тут на них починає «котити бочку» Apple. Гадаємо, не важко оцінити різницю в «розмірах». Засновники Prepear це також розуміють, тому одразу почали залишати петиції на Change.org та звертатися до спільноти за допомогою Вистояти самостійно проти такої компанії вони навіть не сподіваються.