Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Apple подала позов на компанію з доставки «здорової» їжі через логотип

Виявляється, логотипу-груші також не можна існувати у світі разом із «яблуком».

Американська компанія Prepear займається доставкою корисної їжі. Усі користувачі можуть самі обирати план свого харчування та страви, і постійно отримувати доставку. Так от, логотипом своїм компанія обрала звичайну грушу, але це якось не влаштувало Apple.

Проте, не будемо судити занадто швидко, може там дійсно щось таке є. Якщо ж переглянути дані позову, то справа ця почалася через «спробу заплутати споживачів та розмити унікальність та впізнаваність логотипу Apple». Тепер давайте конкретніше: ось ці логотипи в порівнянні. Дійсно ж, як близнюки…

Логотип складається з мінімалістичного зображення фрукта з листком, спрямованим вправо, який викликає очевидну асоціацію зі знаменитим логотипом Apple у вигляді яблука і прагне зробити схоже враження. Дизайн торгової марки Apple настільки знаменитий і пізнаваний, що подібності в логотипах перекривають будь-які недоліки й можуть змусити споживачів повірити в те, що Prepear має прямий або опосередкований зв’язок з Apple.

Витяг із судового позову

Саме так пояснили юристи Apple свій позов. Окрім цього вони стверджують, що навіть діяльність Prepear знаходиться в тих сферах, де «яблуко» вже надає свої товари та послуги, або ж «може бути зацікавлена в цьому в найближчому майбутньому». Саме тому будь-які «схожості» для них неприпустимі.

Prepear надає ідентичні або дуже схожі товари й послуги, використовуючи комп’ютерне програмне забезпечення та має відношення до турботи про здоров’я, харчування, хорошого самопочуття й соціальних зв’язків. [Додаток для планування харчування] знаходиться у сфері природного розширення бізнесу Apple і торгових марок Apple.

Витяг із позову

Тепер уявіть собі реакцію Prepear: возять вони такі собі тихенько їжу, і тут на них починає «котити бочку» Apple. Гадаємо, не важко оцінити різницю в «розмірах». Засновники Prepear це також розуміють, тому одразу почали залишати петиції на Change.org та звертатися до спільноти за допомогою Вистояти самостійно проти такої компанії вони навіть не сподіваються.