Керівник процесу розробки оригінальної Mafia Деніель Вавра вирішив зіграти в новий римейк свого проєкту. Враженнями від цього він ділився під час стріму. Що ж, побачив він у грі як цікаві моменти, так і те, що трохи його засмутило. Проте, навіть Mafia не може бути абсолютно ідеальною. Отже, що ж сказав творець гри?
Що сподобалося?
- Оригінальний та чеський дубляж;
- Деталізація (радіостанції, газети, розмови навколо), яка допомогла краще відчути період Великої депресії;
- Візуальні ефекти та реконструкція міста;
- Сарі виділили значно більше уваги. Водночас автор назвав видалення інтимної сцени з нею «чудовим рішенням».
Що засмутило?
- Нова механіка укриття вплинула на стрілянину. Бої стали більш пасивними, а збільшена кількість ворогів тільки розтягує монотонні перестрілки;
- Фізику машин також переробили, тож вона тепер стала простішою, й автомобілями легше керувати. Проте, це не сходиться з початковою ідеєю, адже сенс був якраз у тому, що такі машини дуже важко керувати;
- Деякі місії стали коротшими, не дивлячись на збільшені масштаби локацій та збільшену кількість ворогів;
- У римейку не було декілька важливих цитат, які мали скласти «мораль історії». Хоча, сам розробник оригіналу каже, що переписав би зараз початковий сценарій.
До речі, якщо раптом хто не розуміє, чому римейк робили вже без Деніеля Вавра, то нагадаємо, що він покинув студія після творчих розбіжностей із керівниками через другу та третю частини. Його сценарії навіть не використовувалися для створення триквелу.
Нагадаємо, що Mafia: Definitive Edition вийшла 25 вересня на PC, PS4 та Xbox One.
Автор Yakuza заявив, що фільм за його франшизою він дозволить зняти тільки якщо йому сподобається сценарій