Продюсер компанії-розробника Blizzard Род Фергюссон зазначив, що Diablo 2: Resurrected не займе місце оригінальної гри, як це було з Warcraft 3: Reforged. Нагадаємо, що після виходу Reforged гравці втратили класичну версію, у якій були клани, місцевий мультиплеєр та таблиця лідерів.
За словами Рода Фергюссона, команда ремастеру Diablo 2: Resurrected має за мету не повторити помилок Warcraft 3: Reforged.
Над Reforged працювала інша команда й це було задовго до того, як я приєднався до Blizzard. Одна з найголовніших речей полягала для нас у тому, щоб оригінальна Diablo 2 залишалося такою, якою вона є.
Наприклад, якщо у вас був жахливий хак-мод, який ламає захист гри, і це ваш улюблений спосіб проходження, то ви все одно зможете так грати в класичній версії, тому що в Resurrected підтримки таких модів точно не буде. Для нас було важливо зберегти дві гри окремо один від одного.
Diablo 2: Resurrected створюється на основі коду класичної гри, проте ремастер стане самостійним проєктом, який має вийти наприкінці 2021 року на консолях та ПК.
Twitch зіпсував виступ легендарного гурту Metallica під час BlizzConline