Geek.Informator.ua До сайту

До мережі потрапили 70 хвилин ґеймплею Rainbow Six Parasite (Quarantine)

Parasite

Користувач Facebook, який брав участь у внутрішньому тестуванні Rainbow Six Quarantine, оприлюднив кадри з гри. За його словами, Ubisoft дозволила йому провести трансляцію ґеймплею. Проте, щось на правду не дуже схоже, бо його відео видалили з Twitch та YouTube. Наразі залишився тільки запис у Facebook, а якість його, м’яко кажучи, страждає. Тепер поговоримо про сам тайтл.

На початку ігрової сесії гравцеві показують діалогове вікно, у якому за підключення Ubisoft Connect обіцяють бонуси в шутері. До них входять кросплатформеність та перенесення прогресу з однієї платформи на іншу.

Далі йде вибір режиму гри. На відео показана тільки «Симуляція». При старті цього режиму починається місія, що проходить у трьох районах. У кожному з них є одна ціль (сбір зразків, встановлення датчиків на вулики, врятування оперативників). Показали нам, як можна проходити ці місії та що ґеймер за це отримує.

На виконання цілі в районі дається 15 хвилин. Якщо за цей час команда чи її частина не встигла пройти далі, то оперативників вважають «зниклими», і їх потрібно буде врятувати в наступній місії в тому ж районі, де їх загубили.

Після завершення кожного району можна піти до точки евакуації, закінчивши матч попередньо. Проте, варто враховувати, що складність із кожним районом буде наростати, а при смерті ви втратите всі нагороди, зароблені за матч.

Після демонстрації районів у відео відкривається вибір оперативника та спорядження. Наразі можна побачити шість бійців — Alibi, Lion, Smoke, Ela, Finka, Tachanka. Їх усіх ви бачили в Rainbow Six Siege.

Кожен оперативник має власний рівень прогресу, абсолютне вміння та пасивну здібність. До прикладу, Alibi використовую «ульту» «Призма», яка працює так само, як в Siege. Пасивна здібність цього оперативника дає прискорення на 33 % до прицілювання, перезарядки та зміни зброї.

Так само, як і в Siege, оперативники мають стати, типу швидкості та броні, але з більшою кількістю рівнів — п’ять замість трьох. Також на відео видно, що кастомізація в новому проєкті дуже схожа на Siege. Різниця лише в тому, що летальні ґаджети змінили на спорядження (дрон, броня, сумка з патронами), а всі види зброї не відкриті із самого початку.

Основними противниками в грі є «Древні». Вони бувають різними за здібностями та поведінкою. Більшість із них нападатимуть, як тільки побачать або почуть гравця.

Коли такий ворог помирає, на його місці з’являється субстанція, що буде сповільнювати гравця, якщо він на неї наступить.

Аби не піднімати галасу та не розбризкувати всюди таку жижу, можна виконувати непомітні вбивства. Це також дає вам зразки, що знадобляться для завдань із відповідною метою.

У кожному новому районі можна знайти «вулик». Якщо його атакувати, то він почне створювати «Древні» та ту ж субстанцію. Їх можна руйнувати до появи інших ворогів, а ще вони стануть однією з цілей — їх потрібно буде картографувати.

Аби пройти повз вулики до наступного району, потрібно знайти спеціальну будівлю. Її можна укріпити, заблокувавши вікна, двері та стіну.

В останньому районі потрібно буде рятувати зниклих товаришів. Їх триматиме «Дерево Древніх», і воно буде ще й відбиватися. Доведеться шукати та руйнувати його ядра, аби воно відпустило людей.

Також у відео видно, що замість початкової назви, тайтл носить робочу назву Parasite. Наразі й досі невідомо, коли планується випустити тайтл.