Компанія наголошує на тому, що її новий рушій Unreal Engine 5 здатний спростити створення будь-яких ігор — від інді до AAA. Для цього навіть не обов’язково створювати низькополігональні асети, адже можна просто імпортувати вихідні дані в найвищій якості, а він автоматично все доробить.
Працюватиме таке «диво» на консолях поточного та наступного поколінь, а також ПК, Mac, iOS і Android. Перша версія має з’явитися на початку наступного року, а повноцінна — незабаром після цього.
Головне з показаного
Nanite — це інструмент візуальної геометрії з мікрополігонами, яка має усунути обмеження на кількість площин у кадрі. Розробники зможуть додавати в проєкти кінематографічні текстури з мільярдами полігонів.
Lumen — абсолюте динамічне освітлення, яке має можливість миттєво реагувати на будь-які зміни в грі. Система рендерить дифузні відзеркалення та непрямі відблиски у великих детальних просторах.
Такі спрощення значно допоможуть дизайнерам робити детальніші сцени з використанням освітлення. Миттєве опрацювання світла зекономить їм багато часу, адже тепер не треба буде очікувати на опрацювання світлових карт та налаштувань UV.
Трасування променів на PS5
Спеціально для презентації рейтрейсингу розробники записали повністю працююче ігрове демо на версії PS5 для творців. У ній нам показали 8K-текстури та статую з 33 мільйонів полігонів.
Інші деталі
Окрім графічної складової Epic попрацювали й над звуком та фізикою. Відтак додано симуляцію ревербації звуку в закритих приміщеннях, покращений фізичний рушій та нову симуляцію рідких речовин.