Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Глядачі Twitch пройшли The Legend of Zelda: Breath of the Wild за допомогою команд у чаті

Втім, є й тонкощі.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Одним із незвичних способів завершити гру є колективне проходження за допомогою команд у чаті Twitch. Нещодавно глядачі стрімера PointCrow колективно здолали The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Щоби проходження забавки відбулося швидше, організатор додав декілька правил.

Чат контролював головного героя Лінка п’ять хвилин за раз. Після цього PointCrow на короткий проміжок часу перехоплював керування. Решту часу стрімер був свого роду наставником для спільноти й давав їй поради та підказки.

Окрім звичних команд пересування, глядачі могли змусити Лінка ухилятися вправо чи вліво та робити сальто назад. Щоби проходження відбувалося не так легко, стрімер іноді давав важкі завдання: приводив до ворогів та босів.

Я не хочів, щоби глядачі займалися марною працею, яка зайняла би місяці, якщо не роки. Тому я організував усе так, щоби ми вклалися в нормальний проміжок часу.

Одного разу я привів чат до Лайнела —хотів щоби глядачі побилися з ним. Але всі стали писати «сальто назад», доки він не втратив Лінка з поля зору.

PointCrow

Під час битви з Ганоном основним завданням стрімера було оберігання гравців від вбивства головного героя. Загалом Лінк помер 80 разів. Найчастіше він падав із круч. Усе проходження зайняло 25 годин, з яких 17 персонажем керували близько 600 глядачів одночасно.