Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Голова AT&T визнав експеримент із випуском «Тенету» невдалим

Проте, Warner Bros. вирішила не здаватися через одну невдачу.

Тенет

Під час спілкування з інвесторами в рамках звіту про третій квартал цього року, голова AT&T (материнська компанія для Warner Bros.) визнав проблеми «Тенету». Результати фільму Крістофера Нолана у світовому прокаті він назвав «невражаючими».

Я не можу сказати вам, що на досвід із «Тенетом» виявився повним успіхом. Але ми не шкодуємо про те, що спробували.

Джон Стенкі, голова AT&T

З моменту релізу фільм зібрав по всьому світу тільки 334 млн доларів, коли витратили на нього всі 200 млн. Студія сподівалася на зовсім інші результати. Фільм ще так і не покрив витрати на бюджет та маркетинг загалом.

Наступним «тестом» для «Ворнерів» мають стати різдвяні свята. Наприкінці грудня має вийти сиквел «Диво-жінки», але ще все може змінитися.

Ми все ще дотримуємося бажання випустити частину нашого контенту в традиційний кінопрокат, якщо в цьому буде сенс. Але поки що ми не очікуємо потужного відновлення ринку. Ми припускаємо, що цей процес і далі буде переривчастим.

Джон Стенкі

Variety повідомляє, що студія за крок від того, аби почати випускати блокбастери у своєму онлайн-кінотеатрі HBO Max, аби конвертувати витрати на такі фільми в нових підписників, як це робить Disney. Якщо ж казати про виробництво картин та серіалів, то воно майже відновилося. Зі 180 призупинених проєктів уже відновилася робота над 130.