Під час спілкування з інвесторами в рамках звіту про третій квартал цього року, голова AT&T (материнська компанія для Warner Bros.) визнав проблеми «Тенету». Результати фільму Крістофера Нолана у світовому прокаті він назвав «невражаючими».
Я не можу сказати вам, що на досвід із «Тенетом» виявився повним успіхом. Але ми не шкодуємо про те, що спробували.
Джон Стенкі, голова AT&T
З моменту релізу фільм зібрав по всьому світу тільки 334 млн доларів, коли витратили на нього всі 200 млн. Студія сподівалася на зовсім інші результати. Фільм ще так і не покрив витрати на бюджет та маркетинг загалом.
Наступним «тестом» для «Ворнерів» мають стати різдвяні свята. Наприкінці грудня має вийти сиквел «Диво-жінки», але ще все може змінитися.
Ми все ще дотримуємося бажання випустити частину нашого контенту в традиційний кінопрокат, якщо в цьому буде сенс. Але поки що ми не очікуємо потужного відновлення ринку. Ми припускаємо, що цей процес і далі буде переривчастим.
Джон Стенкі
Variety повідомляє, що студія за крок від того, аби почати випускати блокбастери у своєму онлайн-кінотеатрі HBO Max, аби конвертувати витрати на такі фільми в нових підписників, як це робить Disney. Якщо ж казати про виробництво картин та серіалів, то воно майже відновилося. Зі 180 призупинених проєктів уже відновилася робота над 130.
Ґеймдизайнер Far Cry 4 та AC 3 заявив, що стрімери мають віддавати відсотки доходів розробникам ігор, які показують