Хідео Коджіма стверджує, що у нього ніколи не буває проблем з вигадуванням ідей. Ще в середній школі він придумував мангу та писав науково-фантастичні оповідання довжиною у 10 сторінок. Про це він розповів у інтерв’ю, що з’явилося на офіційному каналі PlayStation.
Головна ідея Death Stranding прийшла до Коджіми близько десяти років тому – на виставці, присвяченій ссавцям, яку він відвідав разом з сином. Там були фотографії, на яких зображилися масові викидування китів та дельфінів на берег. Коли геймдизайнер побачив це, то подумав: «А що, якби мертві викидали себе сюди [на Землю] з іншого світу?». Пройшли роки, і Коджіма повернувся до думок про зв’язок між життям та смертю, і про те, як це можна передати у грі.
Тоді він накидав перший варіант сценарію Death Stranding, який, утім, мав завершену трьохактну структуру. Після цього почалась робота над геймплеєм гри, але і сюжет і механіка у процесі постійно зазнавали змін.
Death Stranding вийшла 8 листопада на PS4.
ЗМІ: A Plague Tale 2 в розробці