Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Колишній топ-менеджер Ubisoft годував співробітників кексами з марихуаною та проводив зустрічі в стрип-клубах

Окрім цього він сильно впливав на ігри компанії, та цілеспрямовано прибирав із них жіночих головних героїв.

Співробітник Bloomberg та колишній редактор Kotaku, один із головних інсайдерів ігрового світу Джейсон Шраєр оприлюднив своє нове розслідування. Він шукав інформацію щодо нещодавніх заяв про домагання та токсичну поведінку серед керівництва Ubisoft. Знайшов Джейсон чимало бруду щодо звільненого топ-менеджера компанії Сержа Гаскета.

Гаскет пішов зі свого посту головного креативного директора після звинувачень у домаганнях. Він також вважається головною фігурою в чималій кількості скандалів. Шраєр дізнався, що він не тільки власноруч впливав майже на кожен проєкт компанії, змінюючи його так, як йому захочеться, але й поводив себе іноді дивним а іноді й непристойним образом.

Працівники Ubisoft жалілися, що Гаскет під час конференцій міг демонстративно битися головою об стіл «від нудьги», чи навіть ричати на інших. Також повідомляється, що він регулярно назначав зустрічі в стритиз-клубах або ж давав своїм колегам кекси з марихуаною, нічого не сказавши про їхній вміст.

Повернемося до ігор. Колишні колеги Сержа Гаскета також звинувачують його в тому, що він постійно критикував розробки студій, та примушував їх змінювати все на свій лад. Наприклад, він критикував лінійні історії з кат-сценами, бо вони здавалися йому нудними. При цьому, ніхто не міг йому перечити, інакше проєкт могли взагалі закрити.

Гаскет також відкрито заявляв, що жінки в головній ролі «не зможуть продати тайтл». Це вплинуло на розробку останніх частин Assassin`s Creed. Справа в тому, що в «Синдикаті» обом близнюкам планували відвести однакову кількість ігрового часу. Проте, сестра в підсумку «відійшла на другий план».

Якщо взяти Origins, то там взагалі планувалося «вбити чи поранити» головного героя ще на початку гри, а ґеймерам дати під керування його дружину Айю. Те ж саме стосується і Odyssey. Касандра мала бути єдиним ігровим персонажем, але довелося додати її брата Алексіоса.

Звичайно, офіційного підтвердження розслідування немає, та й навряд-чи буде. Проте, Джейсон Шраєр не раз доводив надійність своїх джерел, тим паче, що більша частина інформації отримана напряму від співробітників Ubisoft.