Телеканал Adult Swim випустив нове відео, у якому Морті намагається прорекламувати PlayStation 5. Він потроху накидує інформацію з підказок Ріка, який у цей час рахує грошенята, що вони заробили на цьому ж ролику. За 30 секунд запису Морті встиг згадати з особливостей PS5 тільки швидкі завантаження та SSD, та деякі переваги контролеру DualSense.
Голова Sony Enteractive Entertainment з маркетингу Ерік Лімпел вважає, що автори «Ріка й Морті» вміють «обурливо показати поп-культуру та індустрію розваг», і там самим створює популярний контент та «культові моменти». Саме тому компанія вирішила співпрацювати з ними в рекламі нового покоління.
Нагадаємо, що офіційний реліз PS5 уже відбувася навіть в Україні, але через нестачу девайсів доведеться їх ще трохи почекати. Що ж до «Ріка й Морті», то цей мультик випустив останню серію четвертого сезону закінчився цього року, але Adult Swim уже замовила щонайменше 60 нових серій.
Месники, єднаймося! — огляд артбуку «Avengers: Мистецтво гри»