Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Розробники Amnesia: Rebirth розповіли, як лякатимуть гравців

Студія жахів намагається уникнути легкого проходження в сиквелі.

amnesia

Amnesia повертається з новим головним героєм, зовсім іншим місцем і багатьма новими можливостями. Творці переконані, що від цього мороз шкірою побіжить навіть у найбезстрашніших. Frictional Games місяцями дразниться, не розкриваючи деталей Rebirth. Через це в гравців з’являлося все більше запитань. Зараз же розробники дали інтерв’ю PC Gamer, у якому розповіли про методи залякування й сюжет.

Amnesia: Rebirth стане прямим продовженням Amnesia: The Dark Descent, а не перезапуском, як можна подумати з назви. Події відбуватимуться в 1937 році, а головною героїнею стане парижанка Тасі Трианон (Tasi Trianon). Вона вирушила у відрядження, там вона втратила пам’ять посеред Алжирської пустелі. Ситуацію, у яку потрапить Тасі погіршать монстри, які почнуть полювання на дівчину.

Вона не солдат, не слідчий, не герой бойовика. Вона звичайна людина, яка опинилася в жахливій ситуації. Оскільки це гра Frictional Games, маловірогідно, що її стан скоро поліпшиться.

Томас Ґрип, творчий керівник.

Ґеймплейно Amnesia: Rebirth буде схожою на попередні ігри серії. Гравця відправлять досліджувати локації, вирішувати головоломки, ховатися від монстрів і так далі. У той самий час творці посилили акцент на розповіді й дивуватимуть гравців емоційними перепадами. Мета розробників — написати «повільний, психологічний, екзистенцій ний горор».

У технічному плані експериментів не буде. Amnesia: Rebirth не отримає підтримки VR. Проте Frictional Games зроблять усе можливе, аби змусити гравців відчути себе Тасією.

Нагадаємо, що Amnesia: Rebirth вийде вже цієї осені на PlayStation 4 і PC в Steam.