Нещодавно CD Project RED опублікували ком’юніті-подкаст із Майлзом Тостом (Miles Tost), провідним дизайнером рівнів Cyberpunk 2077. Він рекомендує придбати якісну аудіосистему, бо гра «вражає своєю атмосферою» як звуком, так і графікою.
Окрім того, дослідження Найт-Сіті грає дуже велику роль. Розробники хотіли, щоб гравець ніколи не знав, що його чекає за наступним кутом, а кожна локація «благала» своїм виглядом її вивчити. Також ігрову карту можна обертати і розглядати з усіх боків, проте вона не відображає багато дрібних деталей.
Далі тезисно про основні подробиці:
- Головний герой може плавати і пірнати. Є навіть певний «водний» контент, проте багато чого чекати не варто — все найцікавіше буде на поверхні;
- Через те, що дія відбувається в 2077 році, всі кіберпротези головного героя мають захист від вологи. Купатися можна скільки завгодно;
- Також можна кататися на човнах, але лише в якості пасажира;
- З гри довелося вирізати клас техніка;
- Якщо гравець почне стріляти в мирних жителів, поліція затаврує його кіберпсихом (психічне захворювання, яке розвивається через занадто велику кількість імплантів) і спробує якомога швидше ліквідувати;
- Головний герой не схильний до кіберпсихозу (в такому випадку гра б просто закінчилася), проте зможе зустрітися з персонажами, які страждають на хворобу;
- Вибір передісторії і набору навичок впливає на сюжет;
- Ворожі нетраннери теж можуть зламати гравця;
- Підтверджено наявність гонок;
- Студія обіцяє кілька сюрпризів, пов’язаних з міні-іграми;
- Для тих, кому це важливо — у налаштуваннях є повзунок, що відповідає за FOV;
- Після прологу вся карта стає доступною для вивчення;
- Розробник окремо підкреслив, що студія щосили намагається уникати спойлерів.
Нагадаємо, що Cyberpunk 2077 виходить 19 листопада на PC, Xbox One і PS4. Реліз на консолях наступного покоління відбудеться пізніше.