Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

S.T.A.L.K.E.R. 2 та вплив світової пандемії на розробку гри

Труднощі та неочікувані результати під час віддаленої роботи.

Сталкер 2

30 квітня портал Сybersport.ru опублікував своє інтерв’ю з PR-менеджером GSC Game World Захаром Бочаровим, у якому він поділився інформацією щодо розробки S.T.A.L.K.E.R. 2 у реаліях світового карантину.

За словами Захара, віддалений режим праці майже ніяк не вплинув на якість робочих процесів. Якщо коронавірус якось і вплинув на S.T.A.L.K.E.R. 2, то тільки нейтрально або позитивно. На думку Захара Бочарова, усі процеси, пов’язані зі створенням ігор, можливо з легкістю налагодити для віддаленої праці. Єдине, що може негативно вплинути на дистанційну розробку — технічна складова домашніх ПК та працівники, які можуть довго адаптуватися до такого режиму роботи.

Варто зазначити, що під час віддаленої розробки S.T.A.L.K.E.R. 2 з’явилося багато чатів із вузьконаправленою тематикою. Так ось, наприклад, за словами Захара, у розробників гри є окремий чат для того, щоби повідомити про відсутність на робочому місці. Щодо впливу пандемії коронавірусу на вихід S.T.A.L.K.E.R. 2, PR-менеджер GSC Game World вважає, що не варто виділяти спільну тенденцію та порівнювати гру з іншими проєктами:

Я не став би виділяти тут тенденцію: абсолютно всі ігрові компанії виявилися в однаково несподіваній ситуації. Хтось за сукупністю причин справляється легше, а хтось складніше. Якщо говорити конкретно про S.T.A.L.K.E.R. 2, то процеси йдуть за планами, у деяких аспектах навіть трохи швидше.