Голова студії CD Project RED Адам Бадовські розповів про ситуацію всередині студії, через які співробітники вимушені працювати по шість днів на тиждень. Схоже, реліз гри ніхто відкладати не збирається, тому останні шість тижнів він називає «останнім ривком».
Велика частина команди розуміє необхідність додаткових зусиль, особливо на тлі того, як ми відправили гру на сертифікацію, і кожен день наближає нас ближче до випуску гри, якою ми хочемо пишатися.
Це одне з найскладніших рішень, прийнятих мною, проте всі будуть добре винагороджені за кожну додаткову годину. Як і раніше, 10 % від нашого щорічного прибутку у 2020-му будуть розподілені між командою.
Адам Бадовські
Окремо він прокоментував і згаданий шестиденний графік. Усе почалося з матеріалу Bloomberg. У ньому журналісти показали внутрішній лист CD Project RED, у якому розробникам і повідомили про введення такого режиму. Триватиме він до релізу гри.
Справа ще в тому, що в компанії до цього заявляли, що збираються обійтися без додаткових робочих днів. Проте, за даними Адама Бадовські, уникнути цього не вдалося.
https://t.co/Ie5W0O7iiv pic.twitter.com/IJBZ3IIT6m
— Adam Badowski (@AdamBadowski) September 30, 2020