Не так давно в спортивному симуляторі NBA 2K21 з’явилися рекламні ролики, які не можна пропускати. Вони демонструються під час завантаження матчу. У мережі таку «фішку» вже засипали критикою. Видавець 2К отримав на свою адресу чимало «ласкавих» слів.
Також портал Stevivor на своєму YouTube-каналі оприлюднив декілька відео, на яких знято процес демонстрації екрану під час очікування матчу в NBA 2K21. Ґеймерам пропонують витратися на шоломи віртуальної реальності Oculus Quest 2.
Видання зазначило, що перевірило версії гри для обох консолей теперішнього покоління. В обох випадках без реклами не обійшлося.
Подібне сприймається нормально в іграх, які розповсюджуються за умовно-безкоштовною моделлю, чи нехай там в іграх із мінімальною вартістю. Проте, 2К21 у Steam коштує повні 999 грн, а в PS Store взагалі 1999 грн. Через це користувачі й незадоволені, адже віддавши гроші за все це, вони вимушені ще й рекламу дивитися.