У свій час, ще до введення в Steam торговельного майданчику та «майстерні» користувачів, Ґейб Ньюелл вирішив провести невеликий експеримент. Він почав грати у World of Warcraft, де пізніше запустив торгівлю валютою. Про це він розповів під час інтерв’ю для EDGE.
У підсумку вирішили приділити увагу Steam Workshop, аби мати змогу дати користувачам можливість виступити в ролі творців контенту, а не тільки споживачів. З цим, до речі, пов’язана й одна дивна історія. За словами Ґейба, якось Valve отримала лист від батьків дитини, які думали, що компанія продає їх чадові наркотики.
У підсумку ці батьки подзвонили до компанії. Співзасновник Valve каже, що особисто повідомив їм про те, що їхня дитина продає речі для Team Fortress 2 у Workshop, й отримує 500 тисяч доларів на рік. У цьому представники компанії також побачили підтвердження тому, що ігри можуть бути платформою. Надалі це вплинуло на чималу кількість рішень щодо змін у мультиплеєрних іграх.
Щодо Steam, Ґейб зізнався, що компанія взялася розробку сервісу тільки тоді, коли не вдалося знайти для цього партнера. Керівництво пропонувало різним людям ідею самого Steam, зі словами «ми розробники ігор, було б непогано, аби ви створили нам такий сервіс для розповсюдження нашої продукції».
У підсумку ніхто не погодився, і компанії довелося робити все самостійно. Цікаво, а чи не кусають лікті тепер ті, хто міг би сприяти створенню майданчика, й отримувати з його діяльності якийсь відсоток, дивлячись на популярність Steam тепер?
У Epic Games Store роздають гру, що «ламає» Steam на комп’ютерах користувачів