Кіно, технології, ігри та інше у нашому телеграм каналі. Приєднуйся зараз

Вижив під час пандемії у реальному світі? — спробуй вижити у віртуальному. Топ ігор про пандемії

Стаття перевірена на відсутність вірусів.

The walking dead 1

Нова світова пандемія сколихнула все людство, і багатьом довелося залишитися вдома на карантині. Певно, саме такою є найкраща атмосфера для того, аби з головою поринути у віртуальний світ. Ця невеличка підбірка для тих, хто хоче зануритись в атмосферу епідемії віртуальних світів. Бажаю вам ненудної самоізоляції 🙂

Dishonored

Гра 2012 року відкриває перед нами альтернативну реальність за мотивами вікторіанської епохи. Події відбуваються в охопленому епідемією чуми вигаданому місті Дануолл, прообразом якого є Лондон дев’ятнадцятого століття.

Dishonored

Головний герой — лорд-захисник (тілоохоронець) Корво Аттано. Через звинувачення у вбивстві імператриці і викрадені її доньки Емілі він потрапляє до в’язниці. Після втечі звідти, він намагається помститися своїм ворогам та повернути зниклу спадкоємицю престолу.

Керований гравцем Корво є найманим вбивцею, завданням якого в кожній окремій місії стає пошук і вбивство або безкровне усунення певного персонажа. Крім значного арсеналу різноманітної зброї, герой також володіє надприродними здібностями. Ключовою особливістю гри є нелінійність, бо кожну місію можна виконати безліччю шляхів: як вступаючи в бій із різними супротивниками, так і діючи таємно аби уникнути виявлення.

Протягом гри, лорду-захиснику допомагає «помічник із потойбіччя» — чужак, який є чимось середнім між ангелом і демоном, що залишив на Корво свою мітку та дарував йому магічні здібності. Від дій головного персонажа залежить доля Дануоллу — коли ви лишатимете за собою гори трупів та ріки крові, епідемія в тому місці буде посилюватись, а якщо ж будете проходити тихо та нікого не вбиватимете, то епідемія буде поступово сходити нанівець.

Prototype

Із вигаданого Дануоллу переносимось у Нью–Йорк, де розпочалась велика епідемія штучно виведеного компанією Gentek вірусу. І ви той, із кого все почалось — Алекс Мерсер, піддослідний компанії, якому ввели вірус. Проте, за законами жанру, вам вдалося втекти.

Prototype

Ваша головна місія — віднайти себе, як парадоксально це б не звучало. Амнезія страшна штука, тому наш герой намагається повернути свої спогади, поглинаючи (в прямому сенсі) ключових персонажів. У цьому йому допомагає цілий арсенал суперздібностей, які роблять Алекса непереможним.

Бойова система гри базується на здатності головного героя модифікувати своє тіло, що можна вважати головною зброєю. Мерсер має здатність перетворювати власні руки в масивний молот, кігті, клинок, батіг або щит.

Окрім того, Алекс може збільшувати свою м’язову масу для того, аби піднімати й кидати важкі предмети чи перетворювати шкіру на броню. Головний герой здатен бачити в темряві й відрізняти інфікованих істот від незаражених. Кожна така навичка має можливість розвитку й поліпшення. Здібності головного героя дозволено комбінувати залежно від уподобань гравця.

У продовженні гри ви маєте вистежити та вбити самого Алекса руками його жертви, яка жадає помститися.

A Plague Tale: Innocence

Від сучасного вірусного армагедону перенесемося до світу, де править один із вершників апокаліпсису — Чума. Перед нами постає Франція XIV століття, а ви граєте за 15-річну дівчину Аміцію. Окрім проблеми юного віку вона також має обов’язок піклуватися про свого молодшого братика Гуго, якого з незрозумілих причин переслідує інквізиція. Ваша місія неймовірно проста — вижити в небезпечному світі, попри переслідування агресивних щурів та лицарів, що бажають відібрати хлопчика.

A Plague Tale

Особливістю гри є постійний брак світла. Фундаментальна структура геймплею побудована на трьох основах: чумних щурах, солдатах Інквізиції та світлі. Усі вони взаємопов’язані і впливають один на одного. Наприклад, якщо ви йдете при денному світлі, то щури будуть тільки в темних місцях і куточках, тому небезпека від них буде незначною порівняно з солдатами Інквізиції. Якщо ж подорожуєте вночі, то варта вас не побачить, однак щури стануть серйозною загрозою. Вирішивши скористатися світлом для захисту, вам доведеться врахувати, що це може зацікавити варту.

У деяких випадках можна привертати увагу варти до певних місць, оскільки Інквізиція здатна розбиратися зі шкідниками. Гравець повинен балансувати між трьома основними складовими для досягнення необхідного ефекту. Протягом подорожі Аміція може поліпшити своє спорядження, збираючи інгредієнти і вивчаючи нові трюки для боротьби з ворогами. В ігровому процесі, незважаючи на вік головних героїв,  присутні жорстокі криваві сцени та інші жахи воєнного часу.

The Walking Dead

Тепер перейдемо до класичного вірусного ігрового сюжету — зомбі-апокаліпсису. Тут, на відміну від інших типових для жанру ігор, вам не потрібно винищувати купи мертвяків. Достатньо просто вижити.

The walking dead

Головними у грі є розмови і стосунки людей. У більшості діалогів немає можливості перебирати поспіль варіанти й дослідити реакцію на кожну з реплік. Зазвичай час для вибору варіанту відповіді обмежений і довго думати не вийде. Прийняті гравцем рішення впливають на сюжет і стосунки з іншими персонажами гри, при тому не лише в поточному епізоді, але й у наступних. Завдяки цьому, є сенс повторного проходження гри з іншими варіантами відповідей.

Гра побачила світ у шістьох епізодах, які згодом випустили на одному диску. Дія відбувається в такому ж вигаданому світі, як і коміксовий — з подіями одразу після початку зомбі-апокаліпсису в Джорджії. Тим не менш, більшість персонажів є оригінальними. Центральним героєм є професор університету Лі Еверетт, засуджений за вбивство, який допомагає врятуватись дівчинці Клементині.

Plague inc.

Уявімо себе тим, хто має здатність керувати причиною всіх проблем у вище описаних мною іграх. У Plague inc., ви — це вірус. Ваше завдання знищити людство.

Plague inc

Зробити це можна заразивши «нульового пацієнта» та сприяти подальшому розповсюдженню вірусу. З часом починають хворіти люди всередині країн, зараження переходить сухопутними кордонами, переноситься тваринами, птахами, комахами, через кров. Або ж, заражені подорожують літаками або кораблями.

Також існують випадкові й керовані види зараження. До перших можна віднести зараження не від людини й нещасні випадки в лабораторіях. До керованих видів можна віднести активацію спор грибка, переміщення зомбі, вампірів, троянських літаків або груп розумних мавп.

За зараження й загибель людей гравець отримує  ДНК, за які він може розвинути шляхи передачі, симптоми або стійкість вірусу. Окрім того у хвороби може статися мутація. Тоді вона отримує симптом без витрачання очок ДНК. Також можливий спонтанний розвиток комбо-здібностей, у разі якщо в гравця відкриті певні симптоми. Наприклад, поєднання блювоти й кашлю може стати причиною мутації в комбо «фонтанової блювоти», що значно підсилює заразність.

У хвороби є 3 характеристики — заразність, тяжкість і летальність. Перша впливає на поширення, друга на складність створення ліків, а третя на ймовірність смерті зараженого. Однак час на все це обмежений, оскільки люди можуть розробити ліки для подолання хвороби (розробка починається коли хвороба яскраво проявляє себе), що завадить вашій перемозі.

Facebook Geek Informator