Call of Duty: Black Ops Cold War офіційно анонсована і вийде 13 листопада 2020-го року. На закритому заході творчий директор Raven Software Ден Вондрак та співзасновник Treyarch Ден Бантінґ розповіли чимало деталей про проєкт.
- Розробку сюжетної кампанії повністю довірили Raven — вона працює над серією ще з 2010-го року, але раніше була лише в якості підтримки;
- Raven ще до цього підготувала пітч Call of Duty про В’єтнам, і нову частину вирішили робити на його основі. У гру додали звичні для серії елементи: від персонажів та історичних фігур до тайних операцій та елементів пропаганди;
- За словами співзасновника Treyarch, передати Call of Duty 2020 його студії було «правильним рішенням», але розробники змогли вкластися в жорсткі терміни тільки завдяки співпраці з Raven. Спочатку CoD цього року повинна була робити Sledgehammer (Advanced Warfare, WW2), але весною 2019-го стало відомо, що студію зняли з проєкту;
- В цілому гру робило шість підрозділів Activision, включаючи Beenox, High Moon Studios, Activision Shanghai і Sledgehammer Games. Остання, судячи з усього, уже переключилася на нову гру;
- Дія Black Ops Cold War розгортається у вісімдесяті. Вона вважається прямим сіквелом першої частини, але не стирає другу і третю з канону. У Treyarch відзначають, що Cold War можна буде пройти без ознайомлення з іншими іграми франшизи — це свого роду м’який перезапуск.
Як йшов процес під час пандемії
- Частина сцен для гри встигли записати в студії, однак після початку пандемії розробникам довелося імпровізувати. Raven була змушена записувати лицьову анімацію, рухи тіла й голос окремо;
- Акторам по всьому світу розіслали домашні міні-студії для запису, і вони створювали контент прямо перед своїми комп’ютерами. У комплект входила навіть звукоізоляція, так що багатьом довелося внести зміни у свій інтер’єр;
- Розробники знайшли в ситуації чимало плюсів: виконавці ролей були готові попрацювати майже в будь-який час доби й у цілому були більш розслабленими і впевненими. Дехто навіть випилював за допомогою лобзика в домашніх умовах модель зброї, щоби запис був більш правдоподібним;
- За словами продюсера гри, їй ніколи не було так просто складати розклад для сесій запису рухів;
- Ситуація з пандемією також дозволила взяти більше носіїв мов — акторам не потрібно було їхати в студію в Лос-Анджелесі, так що на ролі вдалося взяти найбільш підходящих представників своїх націй, не думаючи про організацію перельотів;
- Розробники були здивовані тим, як швидко їм вдалося повернутися до нормального темпу створення гри, зберігши при цьому звичну якість.
Трохи про ґеймплей кампанії
- Гравці зможуть самі створити головного героя. Можна вибрати пункти «чоловік», «жінка» або «засекречено». Якщо обрати останнє, то до героя звертатимуться нейтрально;
- Можна обрати свій психологічний профіль (спокійність, схильність до насильства тощо), і він впливатиме на ґеймплей, наприклад, своїми унікальними бонусами;
- Компанія не матиме кооператива, але вводиться елемент нелінійності. Тут навіть є вибір реплік у діалогах. Проте, на сюжет радикально все це не вплине, але фіналів буде декілька;
- Озвучуватися репліки головного героя не будуть;
- Тривалість гри буде на рівні інших частин;
- Один із рівнів проходитиме у В’єтнамі, і собою представлятиме невеликий «відкритий світ». Туди гравці потраплятимуть декілька разів. Схоже, буде це у форматі спогадів;
- Локація в Лубянці матиме унікальні механіки проходження. Грати доведеться за радянського подвійного агента, а використовувати для досягнення мети можна будь-що: від шантажу до отруєння, чи можна просто дати хабар;
- Без України також не обійшлося: буде в грі лінійна місія, де головні герої потрапляють у величезний український бункер. Там знайдуть навчальний полігон у стилі вулиць США з манекенами.
Деталі сюжету
- Події Cold War відбуваються «між рядків» реальних газетних заголовків. Іншими словами, гра — це вигадка, вписана в реальні історичні події вісімдесятих;
- До сценарію знову привернули Девіда Ґоєра, який працював над «Темним лицарем» і першою Black Ops. За словами розробників, він займався історією «кілька місяців»;
- У грі повернуться герої попередніх Black Ops — Вудс, Гадсон і Мейсон. Але з’являться й нові герої, включаючи оперативників США Гелен Парк, Лоуренса Сімса (головний у девайсах), Лазара Азула й Рассела Адлера (лідер групи);
- Рассел Адлер — досвідчений ЦРУ-шник, якого викликають тільки для найскладніших операцій. Сюжет починається, коли Адлер зустрічає когось «гостя з минулого» — людини, з яким він зіткнувся у В’єтнамі. Гравці повинні будуть постійно сумніватися в мотивах Рассела.
- Судячи з усього, цей «гість» — радянський агент «Персей», в 1943 році викрав секретні документи проєкту «Манхеттен», плану США по розробці ядерної зброї. Завдання зупинити «Персея» дає сам Рональд Рейґан;
- Цього разу розробники обійшлися без великих зірок у касті, проте одного з лиходіїв грає Навід Неґабан — Абу Назір із «Батьківщини»;
- Події розгорнуться в Азії, Північній і Південній Америці, Туреччині, В’єтнамі та Східному Берліні. У показаних нам фрагментах були сцени і в СРСР — на території Москви й України. В основному мова йде про вісімдесяті, але в’єтнамський відрізок буде присвячений 1969 року — це флешбеки;
- В історії використовуються реальні документи, розсекречені за останні 4–5 років. Розробники кажуть, що самі були шоковані тим, що деякі події дійсно відбулися в минулому;
- У процесі створення кампанії студія надихалася серіалом «Чорнобиль», а також фільмами на кшталт «Вибухової блондинки», «Трьох днів Кондора», «Французького зв’язкового», «Вогненного лиса», «Життя інших» і «Джокера».
Деталі розробки та технічної частини
- ПК-версією займається окрема студія — Beenox. В Activision обіцяють, що реліз буде максимально якісним;
- Гру показують на PlayStation 5. Sony — глобальний партнер Black Ops Cold War;
- Розробники вирішили не використовувати «вінтажні фільтри». Дух вісімдесятих відтворювали артом і музикою, а сама картинка буде на повну використовувати 4K HDR і розширений колірний обхват сучасних телевізорів і моніторів;
- Спеціально для цієї частини Treyarch і Raven створили інструментарій, що дозволяє розставляти джерела світла й дивитися результат у реальному часі. Це спростило постановку кінематографічних сцен.
- У грі використовується нова система воксельного глобального освітлення, яка раніше не застосовувалася в тайтлах серії, а також повноцінні об’ємні ефекти на зразок диму, який реалістично пропускає через себе світло.
- Розробники не уточнили, чи використовують вони рушій Modern Warfare або розвивають свій, але, судячи з ґеймплею та скриншотів, це все-таки модифікована технологія з Black Ops 4;
- У кожного з персонажів гри буде «військовий» вигляд для відкритих зіткнень і вид «під прикриттям» для секретних операцій. Розробники витратили чимало зусиль для того, щоб усі герої залишалися впізнаваними — для цього в кожного з них є характерна риса начебто улюблених окулярів або шарфа;
- Студія активно використовувала фотограметрію: розробникам вдалося відсканувати предмети часів в’єтнамської війни, справжню радянську форму й навіть рідкісні екземпляри на зразок десантної броні для захисту парашутистів. Цивільний одяг також сканували з реальних примірників;
- Під час презентації представники Raven розповіли, яку увагу розробники Call of Duty зазвичай приділяють навіть найдрібнішим деталям. Наприклад, для Bannerocks — синьої вантажівки Вудса — написаний свій сценарій. У дизайн-документах зазначено, як і коли Вудс модифікував машину і від яких пригод у його минулому на ній залишилися характерні сліди. І мова йде як про просту бійку біля бару, так і про бойові операції. Bannerocks — один із декількох видів транспорту в кампанії.
Call of Duty: Black Ops Cold War вийде 13 листопада. Гра створюється для Xbox One, Xbox Series X, PS4, PS5 та ПК.