Американська компанія Prepear займається доставкою корисної їжі. Усі користувачі можуть самі обирати план свого харчування та страви, і постійно отримувати доставку. Так от, логотипом своїм компанія обрала звичайну грушу, але це якось не влаштувало Apple.
Проте, не будемо судити занадто швидко, може там дійсно щось таке є. Якщо ж переглянути дані позову, то справа ця почалася через «спробу заплутати споживачів та розмити унікальність та впізнаваність логотипу Apple». Тепер давайте конкретніше: ось ці логотипи в порівнянні. Дійсно ж, як близнюки…
Саме так пояснили юристи Apple свій позов. Окрім цього вони стверджують, що навіть діяльність Prepear знаходиться в тих сферах, де «яблуко» вже надає свої товари та послуги, або ж «може бути зацікавлена в цьому в найближчому майбутньому». Саме тому будь-які «схожості» для них неприпустимі.
Тепер уявіть собі реакцію Prepear: возять вони такі собі тихенько їжу, і тут на них починає «котити бочку» Apple. Гадаємо, не важко оцінити різницю в «розмірах». Засновники Prepear це також розуміють, тому одразу почали залишати петиції на Change.org та звертатися до спільноти за допомогою Вистояти самостійно проти такої компанії вони навіть не сподіваються.
Анонсовано новий люксовий iPhone 12 Pro Musk be on Mars