Американська компанія Prepear займається доставкою корисної їжі. Усі користувачі можуть самі обирати план свого харчування та страви, і постійно отримувати доставку. Так от, логотипом своїм компанія обрала звичайну грушу, але це якось не влаштувало Apple.
Проте, не будемо судити занадто швидко, може там дійсно щось таке є. Якщо ж переглянути дані позову, то справа ця почалася через «спробу заплутати споживачів та розмити унікальність та впізнаваність логотипу Apple». Тепер давайте конкретніше: ось ці логотипи в порівнянні. Дійсно ж, як близнюки…
Логотип складається з мінімалістичного зображення фрукта з листком, спрямованим вправо, який викликає очевидну асоціацію зі знаменитим логотипом Apple у вигляді яблука і прагне зробити схоже враження. Дизайн торгової марки Apple настільки знаменитий і пізнаваний, що подібності в логотипах перекривають будь-які недоліки й можуть змусити споживачів повірити в те, що Prepear має прямий або опосередкований зв’язок з Apple.
Витяг із судового позову
Саме так пояснили юристи Apple свій позов. Окрім цього вони стверджують, що навіть діяльність Prepear знаходиться в тих сферах, де «яблуко» вже надає свої товари та послуги, або ж «може бути зацікавлена в цьому в найближчому майбутньому». Саме тому будь-які «схожості» для них неприпустимі.
Prepear надає ідентичні або дуже схожі товари й послуги, використовуючи комп’ютерне програмне забезпечення та має відношення до турботи про здоров’я, харчування, хорошого самопочуття й соціальних зв’язків. [Додаток для планування харчування] знаходиться у сфері природного розширення бізнесу Apple і торгових марок Apple.
Витяг із позову
Тепер уявіть собі реакцію Prepear: возять вони такі собі тихенько їжу, і тут на них починає «котити бочку» Apple. Гадаємо, не важко оцінити різницю в «розмірах». Засновники Prepear це також розуміють, тому одразу почали залишати петиції на Change.org та звертатися до спільноти за допомогою Вистояти самостійно проти такої компанії вони навіть не сподіваються.
Анонсовано новий люксовий iPhone 12 Pro Musk be on Mars