Джейсон Шраєр, який покинув Kotaku та вже через місяць почне роботу в Bloomberg, у статті для The New York Times виклав свої думки про вплив пандемії коронавірусу на ігрову індустрію. Цікава вона перш за все інсайдами журналіста.
До прикладу, ми дізналися, що чимало великих ігор мають вийти одночасно з PlayStation 5 та Xbox Series X, тому їх навряд чи будуть переносити, незважаючи на те, що дистанційна робота негативно впливає на продуктивність. Від цього постраждають масштаби — з деяких ігор планують видаляти не тільки рівні та окремі завдання, але й цілі механіки. Усе задля того, аби вписатися в дедлайни. Відтак, виникає закономірне питання — як розробники збираються працювати з акторами (записувати рухи та діалоги), адже на відстані зробити це практично неможливо.
На думку Шраєра, такі студії, як Activision і Electronic Arts однозначно не стануть відкладати свої щорічні серії — Call of Duty, Madden та ін. Очільник Ubisoft Ів Ґійомо також говорить про те, що ніяких великих змін у планах компанії немає.
Наостанок, ще дещо зі статті Шраєра:
- виробництво падає через дистанційну роботу;
- новинки на зразок DOOM Eternal і Animal Crossing: New Horizons ставлять рекорди продажів, а такі ігри, як The Last of Us: Part II відкладають через логістичні проблеми;
- деякі студії на кшталт Rival Games вже закриваються.