Марк Гаргетт, колишній інженер PlayStation 5, розповів, що Sony Interactive Entertainment розкрила далеко не всі деталі своєї майбутньої приставки. Зробив він це, обговорюючи VRS (Variable Rate Shading) зі спеціалістом із Digital Foundry Алексом Батталією.
Багато, багато особливостей відсутні у витоках. Є чимало секретів, які добре зберігаються.
Колишній інженер PlayStation 5 Марк Гаргетт
Інший користувач у нього запитує:
Чому? Бо це буде технічною особливістю PS5, яку розробники зможуть використовувати. Я маю на увазі, використовуючи вашу логіку, навіщо Sony згадали SSD? або 3D-аудіо? Або Geometry Engine? Послухайте Кріса Ґраннеля сьогодні, де він також сумнівається, що PS5 має VRS.
Користувач Twitter
Марк Гаргетт відповідає:
Я думаю, що МАРК [ЦЕРН] сфокусувався на «унікальних» речах PS5, а деякі речі є товаром із дорожньої карти AMD і тому їх не варто й згадувати. Я не впевнений, чому ви подвоюєте своє невігластво тут. Ви зараз приголомшені, але я сподіваюся, що ви знайдете спосіб насолоджуватися іграми та ділитися цією радістю.
Колишній інженер PlayStation 5 Марк Гаргетт
PlayStation 5 вийде наприкінці року. До речі, ось як виглядає DualSense — новий ґеймпад для PlayStation 5 .
Антагоніст Far Cry 3 Ваас може повернутися в шостій частині серії