Сьогодні, 10 грудня, відбувся реліз Cyberpunk 2077. До цього ми бачили ґеймплей здебільшого на PC, консолях нового покоління, та іноді версіях для «просунутих» моделей попереднього покоління. Що ж до базових PS4 та Xbox One — їх постаралися оминути при показі. Тепер зрозуміло, чому саме.
На проблему з базовим попереднім поколінням звернули увагу не тільки рядові користувачі на форумах та в соціальних мережах, але й відомі англомовні видання, типу Kotaku чи Polygon. Версії гри для PS4 та Xbox One мають настільки багато проблем, що ґеймери охрестили їх неграбельними.
За даними користувачів, гра на PS4 працює в 720p з просадками до більш низьких показників. Редактор Kotaku у свою чергу випробував Cyberpunk 2077 на Xbox Series S та на Xbox One. Він каже, що на молодшій версії нового покоління гра виглядає чудово, а от на попередній консолі від Microsoft усе значно гірше. Він відзначив падіння частоти кадрів, підвантаження текстур та оточення в цілому, та й сам зовнішній вигляд не дуже радує око.
Чимало проблем і з PS4. Гравці вимушені миритися з падіннями FPS, графічними ґлітчами та повільними завантаженнями об’єктів оточення. Доходило до того, що ґеймери могли заїхати в порожній провулок, що тільки через декілька секунд повільно наповнювався людьми та транспортом.
У PC іноді також трапляються проблеми з грою. Гравці помічають вильоти в деяких сюжетних моментах, різні баґи та проблеми з оптимізацією. Будемо сподіватися, що CD Project RED вдасться в найближчий час розібратися з усіма проблемами.